2017. május 28., vasárnap

Katy Perry – Swish Swish ft Nicki Minaj [magyar felirat]

Swish Swish



–Katy Perry–
Azt mondják, tudják, miről van szó
De nem tudnak semmit
Csak behódolnak
Mi a szar?

Egy tigris sosem alszik
Nincs szüksége véleményre
egy kagylótól vagy egy báránytól
Ne próbálj meg levadászni
Nem, ma se

Kiszámítható vagy
Megvan a telefonszámod,
hisz csak egy vicc vagy
Már régóta uralkodom itt
Szóval megcsókolhatod a gyűrűmet
Jobb, ha elhiszed ezt

Nyugodj meg, drágám, nem megyek sehová
Szóval, jobb, ha hozzászoksz ehhez
Vicces, hogy folyton a te szádból hallom a nevemet
Mondjuk, nyerő vagyok
Úgy kifekszenek előttem, mint

Hopp-kopp, ribikém
Még egy repült a kosárba
Nem érhetsz hozzám
Intézem a temetésed

A játékod már kifulladt
Vissza kéne vonulnod
Csak annyira vagy cuki,
mint egy lejárt kupon
A karma nem hazudik,
felhalmozza a tetteket

Nyugodj meg, drágám, nem megyek sehová
Szóval, jobb, ha hozzászoksz ehhez
Vicces, hogy folyton a te szádból hallom a nevemet
Hiszen továbbra is nyerek
Úgy kifekszenek előttem, mint

Hopp-kopp, ribikém
Még egy repült a kosárba
Nem érhetsz hozzám
Intézem a temetésed
Hopp-kopp, ribikém
Még egy repült a kosárba
Nem érhetsz hozzám
Intézem a temetésed

Azt mondják, tudják, mi van
De semmit sem tudnak
(Katy Perry)
Azt mondják, tudják, mi van
(Young Money)
Nem tudnak semmit
Azt mondják, tudják, mi van
De nem tudnak semmit
Csak behódolnak
Hahahaha, yo
Mi a szar?

– Nicki Minaj–
Rózsaszín flamingós papucsban flangálok
A kicsinyes rapviták csak még több csekket hoznak nekem
Az életem egy film, nincs megállás
Itt vagyok a pasijaimmal (nem, nem Offset)
Hopp-kopp van, aww, most idegesek lettek
Azonban a követőim úgy fogják őket ugráltatni, akár a dubstepre
Az összes utálom megszállott,
Hisz tele vagyok zsével, még nekik sokkal kevesebb jut

Felesleges visszavágnod,
már alapból lenézlek
Az összes kamu-szeretet, amit mutattál,
sem fedte el az igazi éned

Yo
Mikor, mikor Nicki szépen barnul, kérdezi
Tükröm, tükröm mondd meg nékem, ki a legszebb ribi a vidéken?
Baszki, haver, ez a ribi egy fan
Muah, muah, a nagylelkű királynő megpuszilja a rajongóját
Már itt sem vagyok, elhúztam,
Megmondom majd a nagyoknak, „Igen, az a csávó az”
Igazi sztár, egy sztár,
Szívtől-szívig
Sosem gondolták volna, hogy a gettó csaj ideáig jut
Hozd a poharam, erre inni kell, baby
Csak királynőkkel lógok együtt,
szóval itt az újabb slágerem Katyvel

– Katy Perry–
Hopp-kopp, ribikém
Még egy repült a kosárba (és még egy, és még egy)
Nem érhetsz hozzám
Intézem a temetésed (és még neki, és még neki)

Azt mondják, tudják, miről van szó
De nem tudnak semmit
Csak behódolnak
Mi a szar?
Azt mondják, tudják, mi van
De nem tudnak semmit
...


Nincsenek megjegyzések: