2017. március 6., hétfő

Ed Sheeran – Supermarket Flowers [magyar szöveg]

Ed Sheeran nagyon beteg nagymamájáról írta a dalt, aki a lemezfelvétel végén hunyt el. Nyugodjék békében!

Supermarket Flowers


Elvettem a párkányról a bolti virágokat,
majd kiöntöttem a egy napja álló teát a bögréből
Elpakoltam a fotóalbumot, amit Matthew készített
Emlékek egy szeretett életről

Elraktam a gyógyulj meg lapokat és a kitömött állatokat,
s lefolyattam a régi gyömbérsört a mosogatóba
Apám azt mondta mindig, ne sírj, amikor magad alatt vagy
De anyu, a szemembe könny gyűl, akárhányszor pislogok

Oh, darabokra hulltam, de tudom,
hogy az a szív, amely összetört, egyszer szeretve volt

Így éneklem majd, Hallelujah, egy angyal voltál a mamám alakjában
Amikor elestem, ott teremtél, hogy felemelj
Kitárod szárnyaid, ahogy visszatérsz
Azt mondja, Hallelujah, most már itthon vagy

Felráztam a párnákat, bevetettem az ágyat, és egymásra pakoltam a székeket
Szépen összehajtottam a hálóingjeid egy dobozba
John azt mondta, ő vezet, majd letörölt egy könnycseppet az arcomról

Remélem, úgy látom a világot, ahogy te láttad,
mert tudom, egy élet szeretettel telve teljes igazán

Így éneklem majd, Hallelujah, egy angyal voltál a mamám alakjában
Amikor elestem, ott teremtél, hogy felemelj
Kitárod szárnyaid most, ahogy eltávozol
és mikor Isten visszahív magához
Azt mondja, Hallelujah, most már itthon vagy

Hallelujah, egy angyal voltál a mamám alakjában
Láthattad, milyen ember vált belőlem
Kitárod szárnyaid és tudom,
hogy amikor Isten visszavett magát,
azt mondta, Hallelujah, most már itthon vagy


Nincsenek megjegyzések: