2017. március 6., hétfő

Ed Sheeran – Nancy Mulligan [magyar dalszöveg]

Ed Sheeran dala a Divide nagylemezen a nagyszülei kapcsolatáról :-)

Nancy Mulligan


24 éves voltam,
amikor találkoztam azzal a nővel, akit az enyémnek mondhatok
22 unokával később most már öregszünk
abban a házban, amit a bátyád vett neked
Nyári napon, amikor megkértem,
az eljegyzési gyűrűjét fogászati aranyból készítettem
Megkérdeztem az apját, aki azt felelte, „Nem,
nem mehetsz hozzá a lányomhoz”

Ezért megszöktünk
Nem érdekelt a vallás
Ahhoz a nőhöz megyek hozzá, akit szeretek
A Wexford-i határnál
Ő volt Nancy Mulligan
és én voltam William Sheeran
Felvette a nevem, majd eggyé váltunk
a Wexford-i határnál

A Guy-kórházban találkoztunk a II. világháború alatt
A katonai kórteremben dolgozott
Sosem láttam még hozzá fogható szépet
És, ahogy megpillantottam
Nancy lett a sárga rózsám
Kölcsönzött ruhákban házasodtunk össze
Nyolc gyerekünk lett, most már megöregedtünk
Öt fiú és három lány

Megszöktünk
Nem érdekelt a vallás
Ahhoz a nőhöz megyek hozzá, akit szeretek
A Wexford-i határnál
Ő volt Nancy Mulligan
és én voltam William Sheeran
Felvette a nevem, majd eggyé váltunk
a Wexford-i határnál

Hófehér szál került a hollófekete hajába
Már 65 éve szeretem őt
Most már a tűz mellettünk ülünk az öreg karosszékeinkben
Tudod, Nancy, még mindig odáig vagyok érted
Paraszt srác voltam én Belfast városában
Sosem érdekelt a vagyon és a dicsőség
Mert megtaláltam a szívem a vidéki földeken
Még mindig ugyanígy érzek, ebben biztos lehetsz

Megszöktünk
Nem érdekelt a vallás
Ahhoz a nőhöz megyek hozzá, akit szeretek
A Wexford-i határnál
Ő volt Nancy Mulligan
és én voltam William Sheeran
Felvette a nevem, majd eggyé váltunk
a Wexford-i határnál





Nincsenek megjegyzések: