2017. március 4., szombat

Ed Sheeran – Happier [magyar dalszöveg]

Happier



A 29. utcában sétálok, egy park mellett
Megláttalak egy másik férfi karjában
Csak egy hónap telt el a szakításunk óta
Boldogabbnak tűnsz

Láttam, ahogy besétálsz egy bárba
Mondott valamit, amin nevettél
Láttam, hogy mindkét mosolyod kétszer szélesebb volt,
mint amit én ismertem
Igen, boldogabbnak tűnsz

Senki nem bántott meg úgy,
ahogy én tettem
De senki nem szeret úgy, ahogy én szeretlek
Megígérem, nem veszem magamra, baby,
ha tovább lépsz valakivel

Mert, baby, boldogabbnak tűnsz, igen
A barátaim azt mondták, egy nap én is érzek majd így
Addig pedig, mosolygok, hogy elrejtsem az igazságot
De tudom, én veled voltam boldog

A szoba sarkában ülök,
itt is minden rád emlékeztet
Az üres üveget bámulom, 
azt mondogatom magamnak,
boldogabb vagy, nem?

Hiszen senki nem bántott meg úgy,
ahogy én tettem,
De senkinek nincs annyira szüksége rád,
mint nekem
Tudom, vannak mások, akik megérdemelnek téged
De, kedvesem, még mindig szerelmes vagyok beléd

És gondolom, boldogabbnak látszol, igen
A barátaim azt mondták, egy nap én is érzek majd így
Megpróbálhatnék mosolyogni, hogy elrejtsem az igazságot
De tudom, veled boldogabb voltam

Baby, boldogabbnak tűnsz, igen
És tudtam, hogy egy nap beleesel majd valaki másba
De ha összetöri a szíved, ahogy a szeretők szokták,
tudd, én várni fogok rád


Nincsenek megjegyzések: