2017. március 4., szombat

Ed Sheeran – Eraser [magyar szöveg]

Ed Sheeran – Eraser / Radír



Egy kisvárosban születtem, összezavarodottan a világról
Az Úr házában tanultam meg énekelni, de abbahagytam 9 évesen
Amikor átveszem most a díjakat, elfeledkezem a hullámvölgyekről, amiket meg kellett tennem
Az aszfalt, amin játszottam, a talajon tartott engem
Szóval hibáztassuk a fájdalmat, hogy ilyen áldott lett az életem
Családom és barátaim irigykednek, ahelyett, hogy büszkék lennének
És amikor a világ ellenem van, akkor kelek életre
És minden nap megkísért a Sátán, de próbálok kitérni előle

Tudod, hogy whiskyt iszom a fehér csíkok mellett, míg a füst megtölti a tüdőm
Szerintem elértem arra a pontra az életemben, ami már nem mulatságos
Meg kell, hogy jöjjön az eszem, össze kell szednem magam
Helyette, csak belenézek a tükörbe, és rá sem ismerek arra, akivé lettem
Gondolom, ez sablonos húzás volt egy olyasfajtától, mint én
Se rendes munkám, se diplomám
Csak beragadtam a fogaskerékbe az iparban
Mutasd meg, melyik ajtókat zárták be, 
találok valamit a kulcs helyett
És majd meglátod,

Tisztában vagyok azokkal a dolgokkal, amik ronccsá tehetnek egy embert, mint én
De most, hogy ezt tisztáztuk, adj még egyet,
Csak még egyet, hogy a fájdalmat elűzzem
Boldog vagyok egyedül, szóval így maradok
Tartogasd a szerető karjaid az esős napokra
Megtalálom én a vigaszom a fájdalomradírban 

Azt gondoltam, hogy semmi sem jobb annál, mint turnézni a saját dalaimmal
Üldöztem egy képet a tökéletes életről, de szerintem rosszul festették fel
Szerintem a pénz a gonosz forrása, a hírnév pedig pokol
Kapcsolatok, és szívek, amiket helyrehoztál, összetörnek ugyanúgy
Senki sem akarja látni, hogy depressziós vagy
Hiszen az álmodat éled, és ez a szarság elvileg szórakoztató
Kérlek, tudd, nem próbálok úgy prédikálni, mintha Reverend Run lennék
Könyörgöm, ne csalódj az emberben, akivé lettem
Apámmal a főúton beszélgettünk
12 voltam, amikor azt mondta, üldözzem az álmaimat
Most embereknek játszok, apa, és ismernek engem
Az ócska gitárommal, és a régi farmeromban
Wambley Stadium 240 ezer emberrel megtöltve
Lehet felnőttem, de remélem Damian büszke rám
A következő generációnak annyit mondanék, az inspiráció engedélyezett
A világ lehet tele van utálattal, de valahogy el kell törölnöd most
Valahogy

Tisztában vagyok azokkal a dolgokkal, amik ronccsá tehetnek egy embert, mint én
De most, hogy ezt tisztáztuk, adj még egyet,
Csak még egyet, hogy a fájdalmat elűzzem
Boldog vagyok egyedül, szóval így maradok
Tartogasd a szerető karjaid az esős napokra
Megtalálom én a vigaszom a fájdalomradírban 
Megtalálom én a vigaszom a fájdalomradírban

Isten hozott az új show-ban
Gondolom, hallottad, messzi jártam
Hogy merre, azt senki nem tudja
A szívem a régi maradt

Isten hozott az új show-ban
Gondolom, hallottad, messzi jártam
Merre tartok, senki nem tudja
A fájdalomradírom


Megtalálom én a vigaszom a fájdalomradírban


Nincsenek megjegyzések: