2017. március 4., szombat

Ed Sheeran – Dive [magyar dalszöveg]

Ed Sheeran
Dive




Talán túl durvának hangzottam
Talán túl sokáig vártam
Talán rosszul kevertem a lapjaimat
Oh, csak egy kicsit elszúrtam
Elnézést kérek érte

Zuhanhatnék, de akár repülhetnék is
a repülőgépeddel
Élhetnék, de halhatnék is
Megrekedtem a szavaidon
Mindenemet neked adtam
És gyorsabban száguldom,
mint 10000 méter magas szikláról a tóba

Tehát ne hívj babynek,
csak akkor, ha komolyan gondolod
Ne mondd, hogy szükséged van rám,
ha te sem hiszed el
Csak az igazat mondd nekem,
mielőtt beléd esem

Egy rejtély vagy
Bejártam már a világot,
és egy olyan lánnyal sem találkoztam, mint te
Mi a történeted?
Félre tudod vezetni az embereket?
Úgy hallottam, igen

Zuhanhatnék, de akár repülhetnék is
a repülőgépeddel
Élhetnék, de halhatnék is
Megrekedtem a szavaidon
Mindenemet neked adtam
Ébren fekszem, minden nap
Nem tudom, mennyit bírok még el

Tehát ne hívj babynek,
csak akkor, ha komolyan gondolod
Ne mondd, hogy szükséged van rám,
ha te sem hiszed el
Csak az igazat mondd nekem,
mielőtt beléd esem

Zuhanhatnék, de akár repülhetnék is
a repülőgépeddel
Élhetnék, de halhatnék is
Megrekedtem a szavaidon
Mindenemet neked adtam
Megálltam egy pillanatra,
hogy visszanézzek a kupira, amit csináltam

Tehát ne hívj babynek,
csak akkor, ha komolyan gondolod
Ne mondd, hogy szükséged van rám,
ha te sem hiszed el
Csak az igazat mondd nekem,
mielőtt beléd esem
....


Nincsenek megjegyzések: